vilo dagens dag

För i morgon händer det grejer. Jag ska ha min första utställning (fotografier). Hoppas det inte är min sista. Jag var ju i Venedig förra året exakt vid den här tidpunkten. Var där nere och fota och nu blir det en utställning av resultatet. Visst det blev ett år efter, men fick ingen tid förens nu. Är jätte nervös. Har ingen aning om hur resultatet kommer bli. Klockan 17:00 i morgon så ska jag vernissage, bjudit in nära och kära, det sk bjudas på cider och lite små plock. Det värsta är att jag måste kanske säga något och jag är inte så bra på det. Blir så nervös så det inte är sant! Men det löser sig ? 
 

Nu ropar sängen, inte för att jag är trött. Det är så skönt att bara lägga sig ner och spela musik i öronen. I LOVE MY BED!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Så duktig du är Mirelle! Jättefina bilder, jag kommer och väljer ut någon mer bild. Kram!

2012-09-10 @ 19:39:03
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Lisa

hej,kan du visa tre av dina favorit skor ur din garderob för jag har hört att du gillar skor. Ta kort på dom och lägg upp i ordning. bra blogg

2012-09-10 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0