The list

En lista innan man drar till jobbet!

Vad har du på dig?
Pyjamas tröjan och trosor

Vad önskar du just nu?
Att jag skulle få lite mer sovmorgon och att mina fötter inte ska göra ont.

Vad har du ätit idag?
Macka och gröt

Senaste köp?
Två par byxor

Vad skrattade du senast åt?
Ett youtube klipp igår kväll

Vad grät du senast åt?
Filmen Marly and me

Vilken svordom använder du mest?
Jävla

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma?

Vem saknar du?
Lärarna på min förra skola

Vem sov du med senast?
Elin

Vad läser du just nu?
Inget har inte tid :p

Senast sedda film?
SexAndTheCity har boxen

Dina tre senast inkomna sms?
Min bror och min syster och mamma står för dom

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Det stod: :(

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Vet inte , haha

Vad är du rädd för?
Spindlar, ensamhet och döden

Din favoritkaraktär ur en serie?
Alla i vänner <3

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Henrik

Vilket språk hade du velat lära dig?
Har velat lära min Italienska i hur många år som helst nu.

Vad för sorts killar faller du för?
Dom som är snygga och har en grym personlighet i mina ögon ;)

Vart vill du åka just nu?
Åh till ett varmt och trevligt land skulle inte vara fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0