Second hometown

La mig precis i min säng hos farmor, har spenderat nästan hela dagen med min kusin! I morse var det utbildning på jobbet från 9-10, det var bara att kliva upp på sin lediga dag! Direkt efter det åt jag lunch med min kära vän Elin på ikano, innan hon skjutsa ner mig till stationen. Klockan 12:03 lämna X2000 stationen och far iväg med mig till Norrköping där jag fick byta tåg till Sala tåget. Sen satt jag där till 14:25 då vi kom in till Västerås stationen. Där min kusin vänta på mig. Åkte direkt därefter iväg och hämta hennes söta barn. Elisia på 7år och Miranda på 11. Efter den upphämtningen så åkte vi till min farmor som blir barnens gammelfarmor, sen min och min kusin Jennie gemensamma farmor.
Vi åt lite mat och så lämna jag mina väskor. För vi åkte sen hem till dom. Vila i någon halvtimma innan jag,Jennie och Miranda åkte till Erikslund som är v-rås shoppingpärla som fyller 1år den här helgen. Kände att informationen om att köpcentrumet fyllde 1år var lite över info, hihi!
Där traska vi runt i lite mer än 2h. Jag hitta nagellack och en tröja, allt på Gina. Vi åkte därefter hem igen till dom, kolla lite på tv och myste lite. Sen körde Jennie hem mig, så snäll som hon är!

Gud vad kul det var att träffa dom igen, var exakt ett år sen jag träffa dom. Var i Västerås denna tid förra året också. Det har inte blivit många resor upp till v-rås senaste halv året. Kunde inte åka i våras för hade balträning nästan varje söndag så kunde aldrig komma iväg. Sen vart det en sväng upp hit under powermeet men då han vi aldrig träffa Jennie och hennes familj. Så det var kul att träffa dom :))!

I morgon hoppas jag på att kunna sova ut, hoppas min kropp tillåter mig att göra det!! Ska träffa Saga vid 4 tiden. Så tar det nog lungt fram tills dess, packa ner datorn och minSATCbox + det ligger en rätt stor godisaffär inte alls långt här ifrån farmor, chill lördag :)? Ja!

Så säger godnatt och får fixa stavfelen på datorn i morgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0