Morning

Ligger för tillfället i min säng. Ska snart göra i ordning mig, ligger här och hoppas att jag ska sluta känna mig spyfärdig. Blir jobbet idag med, jag vet verkligen inte vart gränsen går när det gäller att ta ledigt från jobbet för att man är sjuk. Känns som att man verkligen måste vara sjuk om man tex: jobbar på kontorsjobb. Men jag är ju ute bland kunder. Vet inte vart gränsen går där?
Jag mår illa, är yr, förkyld ( drogar nässprej) ont i halsen ++ min rygg gör så ont! Fick knappt någon sömn inatt på grund av ryggen :(

Men går till jobbet och får se hur det blir. Jobbar samma tid idag som igår. Hoppas det blir en lika lugn dag som igår. Vet inte om jag får hoppas det (à)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0