it's friday,gotta get down on Friday!

Hejsan mina små stjärnfal!
 
Dagen bestod av jobb! Känns som hela mitt liv är ett jobb, har jobbat i exakt en månad i morgon.
Känns bra, börjar smått komma in i systemet. Bara produkt inlärning kvar. Idag var jag ju ensam på golvet, det var jag på foto/data avdelningen och sen en kille på tele/data avdelningen. Vi han göra mycket idag. Vi håller ju på att förminska affären hela tiden, så idag plocka vi bort och flytta runt massa så vi kunde skräma av ännu mer. Så tele och data avdelningen har blivit en och samma nu. Snart finns det ingen affär kvar, åhhh vad jag längtar tills vi öppnar den nya Elgiganten MEGASTORE! Helt ärligt vet jag inte när det blir, hoppas det blir snart! Kommer bli så brraaa!
Efter jobbat stack jag hem till Dessie för lite fredags mys! Super god mat bjöds det på, baconlindade sparris och torsk med äggsås! Jag är så sjukt trött nu och vet inte vad jag ska skriv om på bloggen. Är både insprationslös men har massa inspration, har tyvärr bara inte tiden. Men det blir en del bilder i morogn om jag orkar fixa det. Jag och Dessie bestämde oss för att åka spontant till Örebro! Ska blir så nniizze, har aldrig varit där. Ska blir kul att se den staden med min bebeis
Nu ropar sängen, så man är utvilad i morgon, natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0