Hastighet tre

Tjena mina små fåglar!

Jag la mig precis ner i sängen för att sova, tänkte försöka komma in i en bra sovrutin. Det är dags att komma ur sommarläget. Eller vad tycker ni? Är ju vuxen nu, har ju jobb och allt ;)

Det flyger många tankar och känslor omkring mig lagom bra tid innan John Blund kommer. Vet inte riktigt vart jag ska börja sortera allt. Det är väldigt blandat, många positiva och glada tankar och känslor. Men en del åt andra hållet också. Känns som att min hjärna är en mixer och någon har satt hastigheten på steg 3 som är snabbast. Så man kan säga att det är som en smoothie i mitt huvud som smakar lite beskt men ändå lite söt. Man vill men vågar inte fortsätta dricka den för man vet inte vart man ska placera smaken.
Precis så känner jag mig nu!

Har många önskemål i livet som handlar om nuet och som jag vill ska gå i uppfyllelse nuuuuuu!!!
Men vad ska man göra?
Blunda och tänka på något annat?

Jag måste sova nu, annars kan detta inlägg bli hur långt som helst och som bara handla om exakt det jag skrev precis.
Skriver på mobilen, så det ser ut som att det är massa text fast det egentligen inte är mycket alls ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0