Förlåt!

Förlåt för dålig uppdatering!!
Men har jobbat varje dag sen jag skrev sist, jag har varken tid eller ork när jag kommer hem. Eller jo ska inte ljuga, visst finns det lite tid efter att jag kommer hem från jobbet men orken finns verkligen inte. Spelar ingen roll om jag vet vad jag ska skriva eller inte, jag är för trött! Ni ska se mig lägger mig i sängen och kollar på SATC! Ser ut som en överkörd mullvad hela tiden!
Idag var jag tvungen att jobba över i 1,5h. Asså det är inte så farligt men vi skulle ut nu på kvällen så ville hinna hem. Så vart lite trött och irriterad. Men hade en snäll pappa som hämta mig så jag han fixa mig innan det var dags att dra sig ut igen.
Så därför har jag inte bloggat. Är ledig nu i helgen och då har jag planerat in en resa till v-rås fredag till söndag. Är ledig på måndag också men vill bara ta det lungt en dag.

Men nu måste jag sova, är död!
Skriver kanske när jag sitter på tåget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0