Ledig äntligen typ

Jag vet inte vad jag ska blogga om! Jag älskar att skriva men har noll inspiration till att skriva, har haft det hur länge som helst och det är sjukt jobbigt. Eftersom när jag väl har börjat skriva så kan jag sitta i flera timmar. Nu sitter ja i fem minuter och inte kommer på något!! Det är så sjukt irriterande!

Idag så här jag varit ledig, så underbart!! Åkte till Ikano med Gia, vi åkte till Elgiganten hon skulle köpa en mobil. Haha, kan inte lämna jobbet så åker ditt på min lediga dag iallafall. Sen möte vi upp Louise på Ikano och vi åt thaimat och satt där i över 2h. Så går det när man har kul. Sen på kvällen så kolla vi på grey's tillsammans och baka kladd/brownis. Det var ju säsongspremiär för Grey's Anatomy!! Jag kan inte fatta att Mark Slon dog!!! Höll på att börja gråta!

Imorgon ska jag köra mormor till återviningsverket sen ska jag bara ta det lugnt innan det är dags att jobba på fredag till söndag. Har ändå väldigt softa tider tycker jag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0