One hot women that can sing

Nu ska tipsa er om en artis. Hon känd men det är många som inte vet hennes namn. Men när man säger att hon är ledaren i PussyCatDolls så fatta man direkt vem det är. När det gäller musik för min del så lyssnar jag på nästan allt. Allt går i perioder, i två veckor kan jag droga en artist och två andra veckor är det någon annan som får äran att förgylla min vardag. Just för tillfället är det Nicole. Jag har alltid gillar PCD. Men fatta aldrig varför dom var grupp på ett sett. Det var ju Nicole som sjöng hela tiden typ. Nu när gruppen har ett break eller om dom har upphört har jag tyvärr ingen koll på. Men hennes egna karriär går bra, hennes låtar är grymma! Hennes musik videos är underbara. En del är riktigt snygga!

Sen så är hon så jävla snygg, hon är nog den snyggaste människan på jorden! När jag visa min kompis hennes musik video till WET, så satt vi båda och dregla över dataskärmen typ ;)

 

Men här dom bästa låtarna med henne enligt mig :)


Den här videon älskar jag fram till 02:45. Efter det kan vill jag inte kolla, tyckte hon kunde behålla videon som den var. Inte massa lampor och sker! Annars äcligt snygg video!
I den här videon är hon grymt het, haha ;)
Denna video med 50cent är och grymt snygg ;)
Sen har hon massa andra bra låtar ;) One

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0