livet är som dans på rosor

Hejsan hoppasan!
Det händer så mycket i mitt liv just nu, men ändå inte. Jag gör inte mycket om dagarna men ändå känner jag att jag är för upptagen för att blogga. Mår riktigt bra, student veckan dra i gång i morgon. Ska upp till motala till en klasskompis och festa med klassen. Eller med dom som kommer ;) Sen så får jag se vad som händer i veckan, vårn klass är svår att få ihop and it sucks! Jag som har sett fram imot den här veckan sen jag börja trean. Men en grej är underbart är att den 10 juni drara jag till Turkiet - Alanya. Det är fjärde gången jag besöker den staden men denna gång ska jag åka med en kompis. Utan föräldrar, känns pirrigt för jag är så flygrädd. Men det kommer bli asnice.
Så jag bloggar så fort jag kommer ihåg det annars så vet ni att livet är bra för tillfället ;)!
Bjuder på en bild på min fina vovve som togs i tisdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0