bra fredag

Har precis kommit hem. Denna dag har varit super! Tog en spontan tripp till Nkpg med Elin. Skulle till sylebytyra utförsäljningen, jag trodde dom skulle ha sina kopior av jefferycambell men dom fanns inte där. Jag hitta inget där så kom hem med nada. Men vi satte oss i solen och stekte. Det var så varmt så åkte hem 40min innan våran pakeringsbiljett tog slut. Så fort jag kom hem la jag mig i solen, låg väl där i 30min sen blev det att ställa upp som chaufför till affären med mamma. Det blev ju efter det att lägga sig i solen efter handlat i 45min typ. Pappa grilla kött och champinjoner till middag, fy vad mumsigt. Felicia kom hit en snabbis för vi börjar planer en student resa. Sen har jag varit med Elin resten av kvällen. Drog med henne till min mormor & morfar. Skulle be morfar lite halv gulligt med hundögon om jag fick låna hans bil till söndag. Det fick jag, trodde aldrig jag skulle göra det. Men nu står där på garageuppfarten. Den kommer jag nog vilja beslag ta om dom ska sälja den. Den är skön att köra.



 

Men i morgon ska till den andra Abturientbal och kolla plus fota. Sen direkt efter det ska jag hem till Fredrik med Gia och kolla på Eurovision :D! Är så jävla pepp inför finalen, vi tre är eurovison nördar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0