torsdag

Hejsan!

Idag har det varit en bra dag. Vi hade redovisning av vårat projektarbete. Min gick väl bra, var rätt nervös så jag glömde säga en heldel grejer. När man kom då vid halv två en lagom tid. Hinner vara ensam i över två timmar. LOVE IT! Då hoppa jag i badet och låg där ett bra tag. Sen var jag en duktig dotter och fixa disken och laga mat. Även om dagen har varit bra är jag lite små deppig, vist jag vet nästan varför. Men jag bestämde mig att skrapa ihop lite mynt från spargrisen och köpa Den&Jerrys. Andra gång i mitt liv jag gör det, den glassen är ju så dyr. Men känner att jag förtjänar den. Så jag övningskörde till affären och sen gick jag hem. Pappa skulle vidare ut i skogen med vovven. Men nu hr jag laddat ut med Desperate Housewives, ska fortsätta där vi sluta i fredags då jcg och några började kolla på första säsongen :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0