tisdagar är inte min dag

Bloggen blir lätt drabbad när jag har fullt upp. Jag jobbar för fullt med det sista till projektredovisningen som vi ska ha på torsdag. Mitt huvud tänker bara på projektarbete. Jag har nu för tillfället hållit på med körteori som inte funkar. Kommer aldrig kunna ta det där kortet. snart ger jag upp asså. Fast nej det gör jag inte men vilja finns för det. I morgon har jag körlektion och min körlärare kommer bli besviken på mig. Jag med för teorin går så segt! Men efter projektarbete då jävlar ska det pluggs hoppas jag. Om 30min är det Desperata Hemmafruar och jag är så glad!! Tisdagar är inte mina dagar, försover mig jämt på tisdagar. Fattar inte varför just på tisdagar.

 

Efter skolan idag möte jag upp en gammal kompis. Vi gick i samma klass från 7-9. Efter nian tappa vi varandra eller det gjorde vi lite innan nian också. Sen så blir det att vi ses då och då. Det är trevligt.

Nu orkar jag inte och vet inte vad jag ska skriva är så sur på körteorin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0