rainbowhair

Jag sitter just nu på weheartit och drömmar mig in i bildernas värld. Jag älskar folk som har udd hårfärger. Visst rött är inte en så udda färg längre. Men Jag vill gärna ha den färgen. Mer rött än svart men vill ändå behålla lite svart. Vill inte ha knall knall rött.Jag försökte ju färga håret rött i sensommar/höstas blev bara lite rött i solen annars mer brunt. Så nu har jag en svart utväxt och resten av håret är mörkbrunt hår.Tänkte ju fortsätta färga håret rött men ska ju dansa bal och jag ska ha en knall orange färgad klänning. Rött passar inte precis till det. Så rött får bli efter Studenten.

Hinner ju inte färga håret rött på några veckor om jag inte vill förstöra håret.

 

Men jag diggar dom som färgar håret i olika färger eller en udda färg. Att färga bara toppar är snyggt också :)

 


bild2- vill ha den färgen. Inte fär ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0