Patter on shoes

Idag så traska man runt på stan med mamma efter skolan och jag hitta min studentklänning. Klänning och klänning kan jag väl inte säga att det direkt är. En lång skjorta mer kan man säga ;) Jag köpte ju en klänning i höstat från Nelly.se men den vill jag inte ha längre får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på den här. Den är jätte enkel. Vit och lång där bak och kortare där fram. Så enkel att jag redan är trött på den. Men jag provade med mössan på och ett par klackar, det såg rätt bra ut. Så för tillfället så sitter jag och kollar efter skor att ha till, vill ha ett par färgstarka skor. Eftersom klänning/skjortan är så enkel så får smycken och skor piffa till det. Sen så har jag ju en färgstark klänning som jag ska ha på kvällen!


Hitta dom här skorna, är rätt kär just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0