Fredags arbete

Hejsan hoppsan!

För tillfället sitter jag i skolan och jobbar. Det går faktiskt bra. Mötet med min lärare gick bättre än jag trodde det skulle gå. Sen hade jag ett litet skype möte med en annan lärare som inte är här på fredagar. Jag håller på med två uppgifter samtidigt. Gör ett tidnings cover och sen ska jag skriva mitt tal till projektarbete redovisningen. Sitter för mig själv i ett glas rum vi har på skolan. Medan några andra i min klass sitter utanför. Känner mig lite outcast, men får saker gjort och det är det som är meningen.


Idag är det ju då fredag och jag kan inte vara mer glad över det. Är helt utmattad, det är jobbigt att tvinga sig själv till saker. Måsta tvinga mig själv till att prestera i den nivån som jag ligger på i egentligen. Det är jobbigt att tvinga sig att hålla munnen och så man inte säger fel saker till personer som man bara vill skrika lite på. Det är väldigt luddigt i min hjärna. Men i kväll ska jag ha en myskväll med två kompisar. Vi ska laga mat och ha Desperate Housewives maraton. Så jag åter kommer senare, ska ändå dra mig från skolan om ett litet tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0