Vita duvor flyger över Nagiala

Ligger just nu i min säng. Är inte ett dugg trött men det är ändå skönt att lägga sig ner med musik i öronen och komma ner i varv. Kolla ju som sagt på Guldbaggen, fy vad tråkig!

Oscarsgalan slår ju det där med storm steg. Men det är ju USA så det förklarar varför. Den 26/2 är det dags igen för Oscarsgalan. Det blir mitt fjärde år jag kommer ligga vaken för att kolla. Men det är så jobbigt att det håller på från 12 på natten till 5-6 på morgonen. Man vill ju inte missa "TheRedCarpet" annars så börjar själva galan 2 typ. Jag har alltid kollat själv. Ska se om det är någon som vill vara vaken med mig och kolla, då kan man göra en rökig grej av det :)!

Men iallfall så ska jag väl försöka komma in i drömmarnas värld där jag hör hemma. Drömma om rengbågar som aldrig tar slut och enhörningar som springer på en äng. Sen får vi inte glömma dom vita duvorna som för med dig frid och fröjd. Jag önskar att jag hade sådana drömmar, men icke sa nicke. Här är det mest mardrömmar, FAST!!! Jag köpte mig själv en drömfångare innan jul. SERIÖST så har jag inte haft lika många mardrömmar längre. Det är lite läskigt.

Jag säger väl godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0