tänka lågt

Idag har det varit en rätt jobbig bra men den sluta super. Körlektion gick som ni kan läsa i inlägget under, så gick det inte så bra. Varit i skolan efter körlektion, hade fotoc. Men lektionen varade i trettio minuter. En kort men bra föreläsning. Efter det åkte jag in till stan för att träffa bästa Louice. Hon gick i min klass i ettan och halva tvåan sen bytte hon skola. Men henne släpper man inte i första taget. Vi har börjat smida lite planer om vad som händer efter studenten, det är ju bara pengar som ett problem. Men sånt löser sig, här hänger vi inte läpp. Jag har så jävla kul med henne, så kul som jag har med henne. Har jag inte med många andra, hon är tame fan mig mer värd än guld. Och värdet på guld är högt, hihih!
Jag och Louice, kolla vad fin vän jag har!
BTW, bilden är nog ett år gammalt :)
Mina ögonbryn är inte buskigre än busken, haha dör!

Just nu har jag lite panik känslor blandade med ledsna typ. Tänker på körlektionen och känner att allting går fel när jag ska försöka göra rätt. Hahaha, är rätt självkritiskt och klagar. Men när jag klagar så klagar jag inte på andra utan på mig själv. Vi fick en uppgift av skolan att skriva en självbiografi typ. Inte den lättaste grejen att göra. Så ska sitta med en i kväll. Men först så väntar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0