Skön känsla

Visst är det skönt att spy när man har ätit mycket. Råka göra det precis, det var inte så att jag satte fingrarna i halsen. Men åt så extremt mycket så det blev så att jag hosta och då kom en liten del mat upp! Fan vad skönt, känner mig inte lika uppsvälld. Tro inte nu att jag nu spyr varje gång jag äter. Dom gångerna jag spyr då är det kroppen som gör det inte mina fingrar.

Men iallafall så ligger Elin här bredvid mig. Har varit här med henne för hon var ensam hemma. Vi har sjungit Singstar och det var inte igår man gjorde det. Men kul var det!

Nu blir Elin lite butter här, måste klia hennes rygg! Så går det när man är lat och inte orkar hämta extra sängen ;)
Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0