Keso/äggröra

 

Asså det gick inte alls bra, har i för många ägg så det blev keso/äggröra men gott vart det iallfall. Tyvärr så ser det inte lika gott som det var. Men bättre lycka nästa gång :)? Jag blev mätt så extremt fort och så åt jag lite till, men då mådde jag lilla på en gång. Så åt inte upp allt, men jag mår fortfarande skit illa. Kolla på kolckan precis, såg att jag fick lite bråttom. Måste plugga och sen ska jag till en kompis och chilla ikväll. Det blir en bra fredags kväll. Hoppas ni får en lika dra kväll.!
Fått en kommentar om att bloggen ser konstig ut, vad är det som är konstigt ?

Kommentarer
Postat av: Dessi

Grymt att du försökte iaf! :)



Din blogg blir fan bara snyggare o snyggare!

2012-01-29 @ 15:14:20
URL: http://www.dessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0