I Nationens intresse

Såg denna film i kväll med Louice. Den är värd se tycker jag. Man blev aldrig uttråkad, det hände grejer som man inte kunde föreställa sig. Jag brukar kunna fatta vad som kan hända, men inte i denna film. Sen tycker ju jag att Persbrandt är jävligt snygg. Jag vet han är 48år, men ände sen jag började kolla på Beck. Jag har kollat på beck sen jag var 10 år? Men iallafall, så har jag tyckt han ser okej ut, men när jag blev äldre så började jag tycka han är riktigt het. Jag vet inte vad det är med mig och äldre män. Jag tycker Gerard Butler är den snyggaste som finns, han dreglar jag efter!!! Men tror denna film fick högre poäng för det är Persbrandt. Bion kosta 105kr och det var den värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0