Horse

Hemma nu får stallet med Bella. Åkte ditt för att fota och filma hennes häst. Filmningen får jag se när jag kommer hem om den blev bra. Men fotningen gick inte alls bra. Glömde ju mitt 15-105mm hemma. Trodde det var det objektivet jag la i väskan men det var det ju inte. Det var ju mitt 55-200mm som hamna i väskan tyvärr! Så hade bara det och mitt 50mm. Jag älskar mitt 50mm men det funka inte så bra när jag filma, då jag hade behövt mer vidvinklit. Men får kolla sen på datorn om det vart något bra material.

Men fan vad jag frös, sitter nu i köket hos min moster. Det ska ätas och få värmen i kroppen tillbaka. Sen vid sex så ska jag åka hem. Tänker ställa mig i en dusch på en gång, en riktigt varm dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0