dunk dunk

Har jätteont i huvudet så tänker faktiskt gå och lägga mig. Kollade på Spårlöst precis, det är känslosamt men ändå inte. jag vill också göra en sån sökning efter mina biologiska föräldrar. Fast den viljan kommer och går. Jag vill eller jag ska tillbaka till Indien innan jag dör. Jag har en australien resa inplanerad om typ två-tre år. Så pengarna kommer gå till det, efter det så är det Indien som gäller. Jag är ju lite insatt i en Indiskakulturen.Jag älskar bollywood filmer och indisk musik. Det är så underbart, alla filmer handlar om nästan samma sak. Kärlek,obesvarad kärlek,förbjuden kärlek. Det är underbart kläderna,färgerna,musiken,sångerna,danserna hela skiten! Mina favorit skådespelare är Kjol Devgan och Shahrukh khan.
Men gud vad huvudet dunkar, så nu ska jag klicka close mac!

Denna lå är ifrån filmen Kabhin Khushi Kabhi Ghum och det är Kajol och Shahrukh khan som som sjuger.
Låten och vieon och filmen är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0