Almost there ?

Fixa den ännu en gång, kändes så mörkt att ha den svart och tråkig. Var deppig, men jag måte hitta någon bra bild till headern. Jag och Line ska ju som sagt vara i studion på måndag, kanske får en bra där ifrån. Men just nu har jag lust att fota självpoträtt i morgon. Har inte gjort det på flera månader, men fan! Kom på att min kamera krånglar med fokuspunkterna. Kanske måste lämna in den, då blir jag ledsen. Men får se om jag lyckas fixa det.
Line var med inne i Studion när jag fota min syster, så en "fin" bild på oss två och en på mig, så fina flickor!
Nu är är det sängen som väntar, hoppas johnblund kommer fort ikväll!

Kommentarer
Postat av: Arg Line ;)

ditt lilla stjärthål! :D

var det den fulaste du kunde hitta med mig med eller?

puss :*

2012-01-26 @ 23:10:30
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0