All most back now

Hej bloggen!
Jag har inte skrivit sen den 25/12. jag har inte haft något internet sen dess. Jag har ju varit i Sälen sen i tisdags som var den 27/12? Vi bodde i husvagn och hade inte alls bra mottaging inne i husvagnen. Så kunde inte koppla mobilens internet till datorn som jag brukar när jag inte är hemme. Vi åkte hem idag, vi lämna Sälen vid halv tre och kom hem vid halv åtta. Det var en jobbig bilfärd. Sover hos Saga inatt orkade inte åka hem direkt ikväll. Så åker här ifrån v-rås till lkpg i morgon lunch. Saga heter hon jag åkte med till Sälen, Saga och hennes familj. Har känt Saga sen barnhemmet i Indien så vi har känt varandra i 18år :).
Nu blev hon klar på toaletten så vi ska kolla på SATC!!!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0