Obs

Jag måste verkligen försöka sova nu, ska upp vid sex. Ska till Stockholm med skolan, är inte ett dugg pepp!

Jag såg på The Mentalist idag klockan åtta på kanal åtta. Fast det har jag gjort hela denna vecka. Sen idag så handlade det om en mördare som har gjort fall för förut och som tydligen döda han Patric Janes fru och barn. Jag fatta inte så mycket så vart nyfiken. Jag kolla då på första och andra avsnittet och jag har fastnat för det. För hans metod att se saker, manipulera och sånt. Det är coolt och tycker det är intressant så som han tänker. Därför har jag svårt att sova tänker lite mycket på hur.
Till det har jag lite panik över vart Sverige ska ta vägen. Mord varje vecka känns det som. Känner mig inte trygg längre eller jo fast det är läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0