last night

Det är fint väder denna lördags kväll och jag har inget att göra. Jag hade sett fram emot en lugn kväll men nu när det är fint väder så känns det inte lika kul att ha en lugn kväll. Har fått förfrågan att följa med ut i kväll men är så pank så det är läskigt. Så får se vad som händer i kväll.

 

 

 

Men gårdagens utgång var grym! Jag åkte hem till Elin (som fyllde år) vid sex. Åt mat med hennes familj och så gjorde vi i ordning oss. Vid halv tio möte jag,Elin och Clara upp Felicia på stan. Vi gick till en restaurang/bar och snacka och så i en timma innan vi började att shotta tre shottar. Sen gick vi till ett ställe som heter Platå och tog stämpel. Efter det sprang vi i mellan barer och Platå. Fan vad jag dansa på Platå. Det var rätt mycket folk. Hade så jävla kul, en kill- kompis vid namn Fredrik hängde oss med. Kvällen var väl behövd. Drack inte mycket. Vi kom hem vid halv fyra. Jag sov hos Elin inatt. Vi vakna till vid tio i morse. Sen har vi verkligen bara segat oss. Hon var bakis men inte jag. Vi åt pizza till mat och bara sovit och kollat på film. Kom hem precis nu, ska duscha och får se om jag ska träffa en kompis vet ej.

Men det var en riktig bra kväll igår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0