My Autorobot

Har nu sett klart alla transformers filmer nu. Har varit helt inne i den världen i två dagar nu när jag har sett alla filmer. Så förut när jag åkte med mamma till affären så såg jag några lastbilar åka under en bro och jag fick för mig att dom skulle transformeras. hahaha jag är lite borta. Men älskar dom filmerna. Den sista filmen som jag såg nu är den sämsta av dom alla tre. Men tänkt er, hur coolt skulle det inte vara att ha en bil som bumblebee. En riktigt snygg bil som ändå kan skydda och en vara enbart ball. Jag skulle vilja en snygg rosa/turkos bil/robot som skulle heta Roberta. Fan vad grym hon skulle vara! Hon skulle vara grymmast av alla. Tänk om det finns utomjordingar som dom. Eller varje hushåll hade en autobot som hjälpte till och skydda sin familj. Vår värld är rätt tråkig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0