Hitta dörrhandtaget

Hejsan hoppsan lillebror!

 

Jag är tillbaka! Jag har velat komma tillbaka ett par veckor men är fortfarande inspirationslös. Vill ha sommar vill ha det ljus i min omgivning. Men ska sluta skylla på det. Det är ju kul att ha en blogg, något man kan kolla tillbaka i om man inte skriver dagbok. jag har kvar min gamla och första blogg. Fast nu är den låst så bara jag kan läsa den.

Det som händer i mitt liv just nu är kortkortet och jobbsökande. Det finns inga jobb och dom som finns verkar inte mina föräldrar tycka är okej. Min mamma vill att jag ska plugga vidare men jag har vet inte vad jag vill. Jag tänker inte göra något för någon annan.

 

Men ville bara säga att jag är tillbaka och ska försöka blogga mer, det är roligare att göra det nu när den är fixad. Det var min kära vän Line som hjälpte mig. Det sista som behövs är så grejer så det känns som mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0