Dreams about the big world

Just nu under dessa tider i livet och året så brukar jag alltid få extremt sug på att packa en väska och lämna landet. Så gjorde en lite rolig bild till dom Platserna jag vill besöka innan jag dör, tro mig det finns fler men kommer inte på några just nu. Dom finns någon stans där i bakhuvudet. Jag älskar att resa! Det jag värdesätter alla mest här i livet är resor.

Jag vill se allt!



Jag har varit i :

Norge - Finland - Danmark - Tyskland - Österrike - Schweiz - Belgien - Frankrike - Spanien - Italien  5ggr - Luxemburg - Turkiet 3ggr

Alla länder har jag ju inte varit  fler dagar i, några har jag åkt igenom men stannat på flera ställen. Jag tycker det att räknas då. Det räknas inte om man bara ha åkt igenom utan att ha knappt stannat. Mitt allra favorit land är Italien har varit där fem gånger, I LOVE ITALIA !!

Drömma får man ju göra, men hoppas jag kommer till alla dom där ställena!

Nu ska jag lägg mig i sängen och antingen försöka sova eller skriva lite. Denna dag kunde ha slutat så mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0