Day after yesterday

Hejsan alla dator sittare!

 

Kom hem för någon timma sen. Igår efter att jag tog Gardasilspruttan så åkte jag hem till min underbara vän Gia. Vi fick mycket nonsens gjort. Vi gick en promenad med hennes lilla syster och fika ut i fina vårsolen. Jag halka på den blöta grästet som vår solen inte hade torkat. Typiskt mig att ramla och klanta mig. Vi åt mat ci umgicks med hennes tre äldre systrar. Vi kolla på ”Fråga Olle-dokumentären”. Vid halv 12 gick vi in i hennes rätt stora walkincloset för att plugga körteori. Boken stängdes vid ett sen från ett till fyra satt vi och prata verkligen om allt mellan jord och himmel. Sådana stunder är dyrbara stunder.

Klockan halv tio så åt vi frukost och satt och prata med hennes mamma och syster. Sen plugga vi teori innan jag var tvungen att åka hem. jag svängde förbi stan och hängde in två klädesplagg på HM. En svart långklänning och en virkad väst.


Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag kan övningsköra sen så ska jag hem till min underbara bästavän som fyller 18 idag. Ska dra med henne ut på hennes första krogen runda, ett bra slut på lovet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0