vaken?

Godmorgon!

Jag har sovmorgon idag till klockan ett men lovade Louice att gå med henne på stan innan. Så måste vara i stan klockan tio. För hon bor på landet och hennes bussar går inte så ofta. Det gör lite ont att kasta iväg en sovmorgon men efter idag har jag ju jullov. Kan sova hur länge som helst då. Idag är det avslutning och vi brukar inte göra något speciellt. Vi ska bara äta julbord med skolan. Det blir nog mysigt. Nu precis när jag kolla ute geonom fönstret var det ännu mer snö på backen. Jag blev glad ! Men just nu känner jag stressad för om en timma ska jag sitta på bussen och jag måste fixa grejer med datorn,fixa mig,bestäma vad man ska ta på mig idag och packa väskan. Inte kul att stressa men det är kul att ligga och dra sig i sängen!
Så kan inte sitta här mer, vi hörs senare. Kanske mobilbloggar Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0