Dec - 22 - 2011

Hejsan alla :)!

 

Är på så bra humör sitter och myser i min onepice, jag ska bo i den från och med nu. Kom hem från min kompis för trettio minuter sen. Vi hade jätte kul som vanligt. Jag lärde känna Gia som hon heter i sjuan och sen dess har vi varit kompisar. Hon är en av mina närmaste personerna jag har i mitt liv. Vi åt mat som vi jämt gör när vi ses, sen så höll hon och hennes systrar leta reda på en klänning bland alla deras kurdklänningar, dom är kurder. Dom ska på bröllop på lördag och ja dom vet att det är julafton. Men dom är ju inte kristna så dom firar inte på samma sätt som oss. Är lite avundsjuk känner för att följa med dom. Deras fester är så mycket roligare än våra. Men kan ju inte dissa julen, det vill jag inte heller. Jag vill hem till mormor och träffa släkten, så mysigt!


Sitter och lyssnar igenom Amanda Fondells album på spotify. Den är rätt bra, men gillar inte alla låtar. Jag ville ju att Molly skulle vinna hela skiten. Hoppas hon får ett skivkontrakt. Robin ska släppa sitt album snart läste jag någonstans. Får se hur den är. Han gilla jag minst av alla. Men tycker detta år var nästan det bäst året. Alla var unga och sjöng freshmusik.

 

 

Kan ni tänka er att julen redan är här? Jag tänker inte skriva om två dagar för jag tycker julen är "här" från och med första advent till nyårsafton. Julafton för mig är bara den speciella dagen vi firar julen på "riktigt". Men det känns som att det var några dagar sen det var första oktober och nu står vi här två dagar innan ”jul”. Det går fort. Tycker jag förstår mer och mer ju äldre jag blir varför alla vuxna säger att tiden går så fort. När jag var yngre så tyckte jag tiden gick i slowmotion. Men så fort jag början sjuan så har allt gått så fort så det är läskigt.

 

Så jag försöker ta vara på allt!  Ska nu mysa ner till en film för att sen somna och försöka sova gott så jag får mycket gjort i morgon. Godnatt, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0