sliten men glad ändå

Godkväll!

 

Sitter här rätt och känner mig rätt sliten, men förstår inte varför. Stressad känner jag mig också. Jag har köpte alla julklappar och fixat allt som ska vara klart innan skolan. Men det måste vara något som gnager mig.

Hade det rätt mysigt förut när jag var på stan förresten, men kände mig lite off. Kändes som jag inte var så aktiv i samtalsämnena. Men så får man ju känna ibland. Träffa två kompisar som heter Louice och Malin, dom gick i min klass förut. Dom byte skolan efter jullovet i tvåan (gymnasiet) det var ett år sen nu. Är glad att jag fortfarande har kvar kontakten med dom. Hade så kul med dom i i skolan när dom väl gick i min skola. Men jag har ändå klarat mig fin fint efter deras flytt. Trivs bra i skolan, bara jag får mer energi till skolan så blir det super. Skolan jag går på heter MTU och jag går mitt sista år. Så nu är det bara vår terminen kvar sen jävlar är det bal och studenten. Är rätt pepp fast jag får riktigt ångest så fort jag tänker på framtiden. Ska inte gå in på mina tankar om det just nu måste kunna få någon sömn. Somna runt två - tre i natt med :(



 

Nu ska jag inte tänka på framtiden utan leva i nuet och ta vara på den tiden jag har. Tiden kan ta slut vilken sekund som helst. Just för det ska jag spendera ett antal minuter av mitt liv framför en film Despicable me!

Har sett den många gånger och idag på Ellen så var Steve Carell där, han som är Grus röst. Gru är han "gubben" som är stor och med långa näsan i filmen ;) Vart då rätt sugen på att se filmen, det var ett tag sen.

Så vi hörs i morgon pluttisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0