trötthet är underbart ?

Godkväll!

 

Sitter just i farmors kök och chillar. Är sjukt trött, tänkte gå till en godis affär och smälla i mig massor av godis. För fy sjuton vad sugen jag är. Men ingen ork har jag inte är att lämna huset. Har inte alls gjort så mycket sen vi kom hit vid halv fem. Bara ätit och kollat på tv. Tvingat min syster att kolla på natur filmer med mig. Fast hon behövde ju inte vara kvar och kolla men hon fick absolut inte byta kanal! Älskar natur filmer!!!

Älskar filmerna i Life serien och Animal planet serien !!!


Ska nog ta mig pyjamasen och krypa ner i sängen, har en egen säng här hos farmor. Så bra som ja sover i den sover jag aldrig. Spelar ingen roll om jag har sömnproblem här sover riktigt gött.

Eller ska nog göra mig en kopp te innan jag kryper till sängs, Godnatt!

 

Ser inte bara helt mongo ut, är trött och har plåster på hakan för jag på något sätt rev mig där så det rann skapligt med blod :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0