packing

Har äntligen rest mig ur soffan, har legat där sen klockan tio. Men nu är jag uppe och jag ska börja packa. För på söndag åker ja och familjen upp till farmor som bor i v-rås. Sen på tisdag eller onsdag följer jag med min kompis och hennes familj till Sälen. Dom bor också i v-rås så det blir smidigt. Vi kommer vara uppe i Sälen till söndagen tror jag. Till den första janurai blir det nog. Det ska väldigt skönt att komma bort härifrån och inte behöva vara hemma på nyår. Nyår är så överskatat så det är sjukt. Visst jag tycker man kan göra något speciellt men inga måste. Man måste inte festa och supa sig full. Man kan vara hemme och mysa med god mat och bara ha det gött.
Sen så vill dom flesta öra något speciellt. Hur vill eller brukar nyår se ut för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0