Living the night

Godmorgon Godmorgon!

 

Kockan är nu 8:55 och jag är vaken, rätt pigg. Somna inte fören vid två inatt. Låg och lyssna på musik och blunda så det knaka men nix kunde inte somna när jag ville somna. Medan jag låg där och lyssna på musiken så kunde jag drömma mig bort mellan himmel och jord så fick jag upp lite film idéer. Ska kanske ut och filma nu, göra en mini film på några sekunder får se om det går. Lite svårt att filma sig själv tycker jag, men vi får se om det kommer upp någon film :)

 

Ska nu gå ner och äta frukost och sen fixa allt som jag behöver ta med till skolan och så, gillar inte stressa. Börjar halv 12 på måndagar. Men måste åka 1h innan för att hinna. Bussarna som går till skolan från stationen går inte så ofta. Men nu måste jag äta frukost min mage låter som en mammut, inte för jag vet hur dom låter. Som en elefant ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0