Lady Marmalade

Tjho alla goa och glada och dom som har ett moln över sig !

 

Nu är det fjärde eller femte gången gillt med detta bloggandet. Hade en blogg från 2008-2010 och sen efter det har jag haft tre eller fyra bloggar. Har aldrig kunnat hålla mig lika aktiv som den andra som höll i två år. Får se hur det går denna gång, får jämt lust att skaffa blogg runt jul & nyår. Skaffade mig en ny runt denna tid förra året också, men dom dog typ i mars någon gång. Så som sagt får vi se om jag lyckas.

 

Det är idag fjärde advent och livet har några mörka moln över sig. Men dom försvinner hoppas jag när det blir jullov om tre dagar! Känner för att börja fota igen, har ju inte fotat på en hela hösten. Det känns i hjärtat men har inte haft någon lust eller kreativt för att klicka på kameran. Hoppas hoppas den kommer tillbaka snart!

 

Just nu vet jag inte vad jag ska skriva om, tänkte avsluta kvällen med att kolla på victoria secret, men måste sova snart för att få någon sömn alls. Skriver mer i morgon får vi hoppas. Ciao!



Denna video med Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya, Pink får avsluta min kväll.
Hur sexigt är inte detta, älskar sån här stil. Korsetter och hela rubbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0