Julafton slut om 20 min, börja den ens ?

Hejsan!
Hoppas ni har haft en bra jul, min har varit bra. Fast det inte känns som julafton. Det känns som att den dagen ska komma om några dagar istället. Men hade trevligt med min släkt och åt förbannat mycket gjorde jag :)
Är sjukt trött, suttit och kollat på ett avsitt av serien Förintelsen med Merly Streep som gick på SVT 1979. Jag fick den boxen i julklapp. Fettbra, men trodde det var som att ett avsnitt var 40min typ. Men den var som en film över en timma. Dom har väl klippt ihop avsitten. Det är 5 cdskivor tror jag att det är i boxen.

Just nu letar jag efter min korsring jag köpte förraveckan en gludig från gina. Den verkar vara bort, 79kr sådär försvunnt. Blir så förbannad! Nu vill jag inte vara med längre. ååhh!
Ska fan sova nu, orkar inte :( är så sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0