23:12

Jag är trött men ändå pigg, det känns som att jag borde lägga mig ner och vila. Somna lär jag ju inte göra förns sent som vanligt. Det som är super skönt som jag sa förut är att jag kan sova hur länge jag vill i morgon! För nu är det lov! Jag tänkte fixa bilderna från idag tills i kväll men det funkar inte. Datorn och photoshop vill inte samarbeta med mig och tålamod är något jag har men inte i denna stund. Så det får ni i morgon och sen så ska ni få en "kort" text om vad jag tycker om julen. En krönika, vi fick det som uppgift i skolan att skriva. Visst vi redovisa den i måndags men tänkte ni kunde få läsa den.

Var ju hos en av mina bästa kompisar när jag skrev senast här, hon är verkligen bäst!
Vi satt och myste i hennes källare med glögg,varm oboy,saffranbulle & pepparkakor och pratade verkligen om allt mellan himmel & jord. Hon heter Elin, tänkte att det vorde kul för er att veta kanske. Jag har känt henne sen jag var 4-5 år hon har var 3-4år. Hon är ett år yngre än mig. Sen dess har vi suttit ihop typ.
Ska sluta och skriva nu känner att jag inte kommer med något vettig så jag säger godnatt !
image description

bild: från idag då jag försökte lägga upp en bild när jag mobilblogga men det vill aldrig funka.
Jag & Ellen på julbordet med skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0